Bestelling en levering

Wij streven ernaar het bestel- en leveringsproces voor onze klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken. Mocht u echter vragen of andere problemen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantendienst. Hieronder leggen wij uit hoe uw bestelling wordt verwerkt en geleverd.

1. Een bestelling plaatsen

De bestelprocedure voor Reims is zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Eerst moet u naar de productpagina gaan en het product dat u wilt kopen toevoegen aan uw winkelwagen. Dit doet u door op de zwarte knop "Toevoegen aan winkelwagentje" te klikken.

Nu is het belangrijk te controleren of u de juiste optie hebt gekozen. Als alles correct is, klikt u op de knop "Afrekenen". Op de informatiepagina moet u de juiste adresgegevens invullen en ervoor zorgen dat alle informatie juist is. Zodra u de gegevens correct hebt ingevuld, kunt u op de knop "Doorgaan met indienen" klikken.

Op de pagina "Levering" hebt u de mogelijkheid om de adresgegevens die u hebt ingevoerd, te controleren. U zult ook zien dat elke zending gratis wordt geleverd. Als dank aan onze klanten nemen wij altijd de leverings- en verzendingskosten voor onze rekening. U kunt nu verder gaan door op de knop "Ga verder met betalen" te klikken.

In het betalingsgedeelte kunt u kiezen tussen verschillende betaalmethoden. Bij Reims zijn alle betaalmethoden SSL gecodeerd, waardoor u altijd zeker bent van een veilige betaalomgeving.

Klarna (na betaling)
Kredietkaarten (AMEX, Mastercard, Maestro, Visa)
Paypal
Zodra u de juiste betaalmethode hebt geselecteerd, moet u op de knop "Verder naar kassa" klikken, waarna u wordt doorgestuurd naar de beveiligde betaalomgeving voor de geselecteerde betaalmethode. Volg de instructies op die pagina om de bestelling af te ronden. Als u problemen heeft met het plaatsen van uw bestelling, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Bezorgkosten
Wij zorgen voor de leveringskosten van elke bestelling. Al onze producten worden 100% gratis aan huis geleverd. Er is ook geen minimum bestelhoeveelheid.

2. Stuur uw bestelling

Heeft u de perfecte look of accessoire op onze website gevonden? Dan wil je er natuurlijk zo snel mogelijk van genieten! Daarom zorgen wij ervoor dat uw bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden.

Om redelijke prijzen voor onze producten te kunnen vragen, hebben wij besloten pakketten in grote hoeveelheden te verzamelen, en wanneer wij de minimumhoeveelheid hebben bereikt, zullen wij ze in één keer verzenden. Wij hopen dat u dit begrijpt en ons wilt helpen een betere en gezondere wereld te creëren.

Let op: Zoals veel online winkels hebben wij het bijzonder druk en als gevolg van de rentecrisis kunnen er vertragingen optreden. Gelieve hiermee rekening te houden bij uw bestelling. Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren.

De gemiddelde levertijd voor al onze pakketten staat hieronder vermeld:

Zodra u een bestelling heeft geplaatst, hebben wij 1-3 werkdagen nodig om uw bestelling te verwerken. Door de week duurt het één werkdag, maar als u op vrijdagavond of in het weekend bestelt, kan het iets langer duren.
Zodra uw bestelling is verwerkt, wordt deze verzonden. Het duurt gemiddeld 7-14 werkdagen om uw bestelling te leveren.
Als u bij ons een bestelling heeft geplaatst, kunt u gemakkelijk zien wanneer uw pakket binnen enkele dagen zal aankomen. U ontvangt per e-mail een persoonlijke traceercode, waarmee u uw bestelling kunt volgen via onze traceerpartner ParcelsApp. Zie onze Track & Trace pagina om te zien hoe dit werkt.

Als u zeker wilt zijn dat uw bestelling vandaag wordt geleverd, kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen. Ons serviceteam staat klaar om u te helpen de juiste keuze te maken.

3. Levering van uw bestelling

Zodra uw bestelling is geleverd, kunt u ervan genieten! Natuurlijk kan er altijd iets misgaan. Wilt u ruilen of retourneren? Kijk eens op deze pagina.

Verkeerde product?
Helaas kan het gebeuren dat een product tijdens het vervoer beschadigd raakt. In dit geval bieden wij u altijd bij de eerste poging een nieuw pakket gratis aan en kunnen wij u helaas geen geld teruggeven. Zal het de tweede keer defect zijn? Dan betalen wij u de volledige aankoopprijs terug.

Een pakje verloren?
Als een pakket zoek is geraakt of om logistieke redenen niet is afgeleverd, sturen wij u altijd een nieuw pakket voordat wij ons retour- en restitutiebeleid gaan toepassen.

Invoerrechten
In sommige gevallen inspecteert de douane het aan u geleverde pakket. Helaas is deze wetgeving met ingang van 1 juli 2021 gewijzigd en kunnen wij er geen invloed op uitoefenen. Het is mogelijk dat de douane in sommige gevallen een kleine invoerheffing van u verlangt. Maar maak je geen zorgen! Wij kunnen u zeggen dat dit in 99% van de gevallen niet zal gebeuren. Worden er hoe dan ook douanerechten geheven? Neem contact met ons op. 

Indien de klant het product niet heeft afgehaald op het postkantoor, hebben wij de kosten gemaakt voor het afleveren van het product op het postkantoor en hebben wij het recht om 50% van de waarde van de bestelling als terugbetaling in te houden. Als de klant het product toch wil hebben, sturen wij het tegen een extra vergoeding van €7,50 naar u terug.